Educació primària > Avaluació
- Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Infraestructures Educatives de 26 de setembre de 2023 per la qual s’aproven les instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de l’Educació Primària a les Illes Balears per al curs 2023-2024 (BOIB núm. 133 - 28/9/2023)
- Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 14 de març de 2023, per la qual s’aproven les instruccions per regular el registre de la qualificació dels resultats del procés d’aprenentatge a les actes d’avaluació de final de curs (avaluació acreditativa) dels alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu matriculats als centres ordinaris d’educació primària i educació secundària obligatòria a les Illes Balears per al curs 2022-2023 (BOIB núm. 34 - 16/3/2023)
- Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 10 d’octubre de 2022 per la qual s’aproven les instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes del primer, tercer i cinquè curs de l’Educació Primària a les Illes Balears per al curs 2022-2023 (BOIB núm. 134 - 15/10/2022)
- Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 2 de setembre de 2022 per la qual s’aproven les instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes del primer, tercer i cinquè curs de l’Educació Primària a les Illes Balears per al curs 2022-2023 (BOIB núm. 119 - 10/9/2022)
- Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 2 de setembre de 2022 per la qual s’aproven les Instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de segon, quart i sisè de l’educació primària a les Illes Balears per al curs 2022-2023 (BOIB núm. 118 - 8/9/2022)
- Resolució del director general de Planificació,
Ordenació i Centres de 18 de novembre de 2021 per la qual s’aproven
les Instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de
l’educació primària a les Illes Balears per al curs 2021-2022 (BOIB
núm. 160 - 20/11/2021)
- Real
Decreto 984/2021, de 16 de noviembre, por el que se regulan la
evaluación y la promoción en la Educación Primaria, así como la
evaluación, la promoción y la titulación en la Educación Secundaria
Obligatoria, el Bachillerato y la Formación Profesional (BOE núm.
275 - 17/11/2021)
- Correcció d’errades advertides en la Resolució del
director general de Planificació, Ordenació i Centres de 19
d’octubre de 2020 per la qual s’aproven les Instruccions
complementàries per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de
l’educació primària a les Illes Balears per al curs 2020-2021 (BOIB
núm.180, de 20 d’octubre) (BOIB núm. 181 - 22/10/2020)
- Resolució del director general de Planificació,
Ordenació i Centres de 19 d’octubre de 2020 per la qual s’aproven
les Instruccions complementàries per avaluar l’aprenentatge dels
alumnes de l´educació primària a les Illes Balears per al curs
2020-2021 (BOIB núm. 180 - 20/10/2020)
- Orden
EFP/561/2020, de 20 de junio, por la que se publican Acuerdos de la
Conferencia Sectorial de Educación, para el inicio y el desarrollo
del curso 2020-2021 (BOE núm. 175 - 24/6/2020)
- Resolució del conseller d’Educació, Universitat i
Recerca de 18 d’abril de 2020 per la qual s’aproven amb caràcter
extraordinari les instruccions complementàries, a causa de
l’epidèmia del COVID-19, per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de
formació professional i d’estudis artístics superiors de disseny a
les Illes Balears per al curs 2019-2020 (BOIB núm. 58 - 18/4/2020)
- Resolució del conseller d’Educació i Universitat, de
3 d’abril de 2019, per la qual es regula la realització de
l’avaluació 2018-2019 de l’impacte de diferents metodologies en
l’ensenyament de les matemàtiques i el procediment d’aplicació als
centres docents no universitaris de les Illes Balears que
imparteixen ensenyaments d’educació primària (BOIB núm. 48 - 13/4/2019)
- Resolució de la directora general de Formació
Professional i Formació del Professorat de 20 de febrer de 2018 per
la qual s’aproven les instruccions per desenvolupar programes de
formació i innovació per als centres o intercentres per cohesionar
metodologies per a la millora de la competència matemàtica entre els
centres de primària i els de secundària al qual estiguin adscrits,
assessorats pels centres de professorat, en el marc del Pla
Quadriennal de Formació Permanent del Professorat 2016-2020 (BOIB núm. 28 - 3/3/2018)
- Resolució del conseller d’Educació i Universitat de
5 de març de 2018 per la qual es regula la realització de
l’avaluació 2017-2018 de l’impacte de diferents metodologies en
l’ensenyament de les matemàtiques i el procediment d’aplicació als
centres docents no universitaris de les Illes Balears que
imparteixen ensenyaments d’educació primària (BOIB núm. 32 - 13/3/2018)
- Resolució del conseller d’Educació i Universitat de
21 de desembre de 2017, per la qual es regula la realització de
l’avaluació de diagnòstic del curs 2017-2018 als alumnes de sisè
curs d’educació primària i el procediment d’aplicació als centres
docents no universitaris de les Illes Balears en els quals
s’imparteixen aquests ensenyaments (BOIB núm. 158 - 27/12/2017)
- Correcció d’errades advertides en la Resolució del
conseller d’Educació i Universitat de 10 de maig de 2017, (BOIB núm.
58, de 13 de maig) per la qual s’aproven les instruccions per dur a
terme, el curs acadèmic 2016-2017, les proves corresponents a les
avaluacions de final d’etapa dels alumnes del sisè curs d’educació
primària i del quart curs d’educació secundària obligatòria d’una
mostra de centres, d’ambdues etapes educatives, de la comunitat
autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 62 - 20/5/2017)
- Resolució
del conseller d’Educació i Universitat de 10 de maig de 2017 per la
qual s’aproven les instruccions per dur a terme, el curs acadèmic
2016-2017, les proves corresponents a les avaluacions de final
d’etapa dels alumnes del sisè curs d’educació primària i del quart
curs d’educació secundària obligatòria d’una mostra de centres,
d’ambdues etapes educatives, de la comunitat autònoma de les Illes
Balears (BOIB núm. 58 - 13/5/2017)
- Resolución
de 13 de marzo de 2017, de la Secretaría de Estado de Educación,
Formación Profesional y Universidades, por la que se modifica la de
30 de marzo de 2016, por la que se regula la evaluación
individualizada del alumnado en tercer curso de Educación Primaria
en el ámbito de gestión del Ministerio de Educación, Cultura y
Deporte (BOIB núm. 65 - 17/3/2017)
- Ordre del conseller d’Educació i Universitat de 23
de maig de 2016 per la qual es modifica l’Ordre de la consellera
d’Educació, Cultura i Universitats de 6 de març de 2015 sobre
l’avaluació de l’aprenentatge dels alumnes de l’educació primària a
les Illes Balears (BOIB núm. 65 - 24/5/2016)
- Resolució del conseller d’Educació i Universitat de
12 de maig de 2016 per la qual s’estableix l’informe final
d’educació primària i es crea la Comissió Externa de Valoració
d’aquest informe d’avaluació dels alumnes de sisè curs d’educació
primària dels centres docents no universitaris de les Illes Balears
en els quals s’imparteixen aquests ensenyaments durant el curs
2015-2016 (BOIB núm. 61 - 14/5/2016)
- Resolución de 30 de marzo de 2016, de la Secretaría
de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades, por
la que se regula la evaluación individualizada del alumnado en
tercer curso de Educación Primaria en el ámbito de gestión del
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (BOE núm. 91 - 15/4/2016)
- Resolución de 30 de marzo de 2016, de la Secretaría
de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades, por
la que se definen los cuestionarios de contexto y los indicadores
comunes de centro para la evaluación final de Educación Primaria
(BOE núm. 91 - 15/4/2016)
- Real
Decreto
1058/2015, de 20 de noviembre, por el que se regulan las
características generales de las pruebas de la evaluación final de
Educación Primaria establecida en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de
mayo, de Educación (BOE núm. 285 - 28/11/2015)
- Ordre ECD/65/2015, de 21 de
gener, per la qual es descriuen les relacions entre les
competències, els continguts i els criteris d'avaluació de
l'educació primària, l'educació secundària obligatòria i el
batxillerat (BOE núm. 25 - 29/1/2015)
- Orden ECD/711/2015, de 15 de
abril, por la que se establecen los elementos y características de
los documentos oficiales de evaluación de la Educación Primaria,
para el ámbito de gestión del Ministerio de Educación, Cultura y
Deporte (BOE núm. 97 - 23/4/2015)
- Resolució de la consellera
d’Educació, Cultura i Universitats de 19 de març de 2015
per la qual s’estableix la realització d’una avaluació
individualitzada a tercer curs d’educació primària durant el curs
2014-2015 i el procediment d’aplicació als centres docents no
universitaris de les Illes Balears que imparteixen aquests
ensenyaments (BOIB núm. 41 - 24/3/2015)
- Ordre de la consellera
d’Educació, Cultura i Universitats de 6 de març de 2015
sobre l’avaluació de l’aprenentatge dels alumnes de l’educació
primària a les Illes Balears (BOIB núm. 37 - 17/3/2015)
- Instruccions de la Direcció
General d’Administració, Ordenació i Inspecció Educatives
sobre l’elaboració de l’informe d’aprenentatge en finalitzar l’etapa
d’educació primària (BOIB núm. 142 - 29/9/2009)
- Resolució de la directora
general d’Administració, Ordenació i Inspecció Educatives
mitjançant la qual s’estableixen els models dels documents oficials
d’avaluació de les etapes d’educació infantil, educació primària,
educació secundària obligatòria i batxillerat a les Illes Balears (BOIB núm. 24 - 16/2/2009EXT.)
- Ordre de la consellera
d’Educació i Cultura de 22 de desembre, sobre l’avaluació
de l’aprenentatge de l’alumnat d’educació primària a les Illes
Balears (BOIB núm. 2 - 3/1/2009)
- Orden ECI/2571/2007, de 4 de
septiembre, de evaluación en Educación primaria (BOE núm. 214 - 6/9/2007)
- Orden ECI/1845/2007, de 19 de
junio, por la que se establecen los elementos de los
documentos básicos de evaluación de la educación básica regulada por
la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, así como los
requisitos formales derivados del proceso de evaluación que son
precisos para garantizar la movilidad del alumnado (BOE núm. 149 - 22/6/2007)
- Resolució del conseller
d'Educació i Cultura de dia 18 de maig sobre la informació
als pares separats o divorciats en relació al progrés d'aprenentatge
i integració socioeducativa dels seus fills (BOIB núm. 80 - 26/5/2005)
- Ordre del conseller
d'educació Cultura i Esports, de dia 21 de desembre de 1998,
per la qual es modifica l'article 5 de l'Ordre de 29 d'abril de 1998
de regulació de l'exempció de l'avaluació de la llengua i de la
literatura catalanes (BOCAIB 7/1/1999 núm. 3)
- Ordre del conseller
d'educació, cultura i esports de 29 d'abril de 1998, de
regulació de l'exempció de l'avaluació de la llengua i de la
literatura catalanes (BOCAIB 16/6/1998 núm.
78)
Històric
- Resolució de la consellera
d’Educació, Cultura i Universitats de 16 d’octubre de 2013
per la qual s’estableix la realització d’una avaluació mostral de
diagnòstic de nivell de competència en comunicació lingüística a
primer, tercer i cinquè curs d’educació primària durant el curs
2013-2014 i el seu procediment d’aplicació als centres docents no
universitaris de les Illes Balears que imparteixen aquests
ensenyaments (BOIB núm. 143 - 19/10/2013)
- Instruccions de la Direcció
General d’Administració, Ordenació i Inspecció Educatives
per les quals es desenvolupen determinats aspectes formals del
procés d’avaluació de l’educació primària per al curs 2007-2008 a
les Illes Balears (amb correcció d'errrades,
11/4/2008)
- Instruccions de la Direcció
General d’Administració, Ordenació i Inspecció Educatives
per les quals es fixen determinats aspectes del procés d’avaluació
de l’educació primària per al curs 2007-08 a les Illes Balears
- Instruccions de la Direcció General d’Ordenació,
Innovació i Formació del Professorat per a l’elaboració de
l’informe d’aprenentatge en finalitzar l’etapa d’educació primària (BOIB núm. 80 - 29/5/2007)
- Corrección de errores de la
Orden ECD/1923/2003, de 8 de julio, por la que se
establecen los elementos básicos de los documentos de evaluación, de
las enseñanzas escolares de régimen general reguladas por la Ley
Orgánica 10/2002, de 23 de diciembre, de Calidad de la Educación,
así como los requisitos formales derivados del proceso de evaluación
que son precisos para garantizar la movilidad de los alumnos (BOE núm. 189 - 8/8/2003)
derogada per: Orden ECI/1845/2007 de 19 de junio, BOE núm. 149 - 22/6/2007
- Orden ECD/1923/2003, de 8 de
julio, por la que se establecen los elementos básicos de
los documentos de evaluación, de las enseñanzas escolares de régimen
general reguladas por la Ley Orgánica 10/2002, de 23 de diciembre,
de Calidad de la Educación, así como los requisitos formales
derivados del proceso de evaluación que son precisos para garantizar
la movilidad de los alumnos (BOE núm. 165 - 11/7/2003) derogada per: Orden
ECI/1845/2007 de 19 de junio, BOE núm. 149 - 22/6/2007
- Resolución de 26 de abril de
1993, de la Secretaría de Estado de Educación, por la que
se dictan instrucciones para regular el proceso de solicitud y
registro del Libro de Escolaridad de la Enseñanza Básica, definido
en la Orden de 30 de octubre de1992, así como normas para facilitar
su cumplimentación por los Centros (BOE núm. 113 - 12/5/1993)
- Corrección de erratas de la
Orden de 12 de noviembre de 1992 sobre evaluación en
Educación Primària (BOE núm. 306 - 22/12/1992)
derogada per: Orden ECI/2571/2007 de 4 de
septiembre BOE núm. 214 - 6/9/2007
- Orden de 12 de noviembre de
1992 sobre evaluación en Educación Primaria (BOE núm. 280 - 21/11/1992) derogada
per: Orden ECI/2571/2007 de 4 de septiembre BOE núm. 214 - 6/9/2007
- Orden de 30 de octubre de
1992 por la que se establecen los elementos básicos de los
informes de evaluación, de las enseñanzas de Régimen General
reguladas por la Ley Orgánica 1/1990, de 3 de octubre, de Ordenación
General del Sistema Educativo, así como los requisitos formales
derivados del proceso de evaluación que son precisos para garantizar
la movilidad de los alumnos (BOE núm. 271 - 11/9/1992) derogada per: Orden
ECD/1923/2003 de 8 de julio, BOIB núm. 165 - 11/7/2003