Educació infantil > Avaluació
- Resolució del conseller d’Educació, Universitat i
Recerca de 21 de maig de 2020 per la qual s’aproven amb caràcter
extraordinari les instruccions complementàries, a causa de
l’epidèmia del COVID-19, per avaluar l’aprenentatge dels alumnes del
primer cicle d’educació infantil a les Illes Balears per al curs
2019-2020 (BOIB núm. 99 - 20/6/2020)
- Resolució del conseller d’Educació, Universitat i
Recerca de 16 d’abril de 2020 per la qual s’aproven amb caràcter
extraordinari les instruccions complementàries, a causa de
l’epidèmia del COVID-19, per avaluar l’aprenentatge dels alumnes del
segon cicle d’educació infantil i de l’educació primària a les Illes
Balears per al curs 2019-2020 (BOIB núm. 58 - 18/4/2020)
- Resolució del director general de Planificació,
Ordenació i Centres de 26 d’abril de 2017 per la qual s’aproven les
instruccions que regulen el procediment per autoritzar la
permanència durant un curs més a l’etapa d’educació infantil per als
alumnes amb necessitats educatives especials (BOIB núm. 52 - 2/5/2017)
- Resolució de la directora
general d’Administració, Ordenació i Inspecció Educatives
mitjançant la qual s’estableixen els models dels documents oficials
d’avaluació de les etapes d’educació infantil, educació primària,
educació secundària obligatòria i batxillerat a les Illes Balears (BOIB núm. 24 - 16/2/2009 EXT.)
- Ordre de la consellera
d’Educació i Cultura, de 2 de febrer de 2009, sobre
l’avaluació de l’aprenentatge de l’alumnat d’educació infantil a les
Illes Balears (BOIB núm. 20 - 7/2/2009)
- Orden ECI/734/2008, de 5 de
marzo, de evaluación en Educación infantil (BOE núm. 68 - 19/3/2008) (Àmbit de gestió del Ministeri
d'Educació i Ciència)
- Resolució del conseller
d'Educació i Cultura de dia 18 de maig sobre la informació
als pares separats o divorciats en relació al progrés d'aprenentatge
i integració socioeducativa dels seus fills (BOIB núm. 80 - 26/5/2005)