ESO > Avaluació
- Resolució del director general de Planificació,
Ordenació i Centres de 16 d’octubre de 2020 per la qual s’aproven
les instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de
l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears per al curs
2020-2021 (BOIB núm. 179, de 17/10/2020)
- Resolució del conseller d’Educació, Universitat i
Recerca de 16 d’abril de 2020 per la qual s’aproven amb caràcter
extraordinari les instruccions complementàries, a causa de
l’epidèmia del COVID-19, per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de
l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears per al curs
2019-2020 (BOIB núm. 58, de 18/04/2020)
- Resolució del conseller d’Educació i Universitat de
7 d’abril de 2020 per la qual se suspèn la convocatòria de les
proves de l’avaluació de diagnòstic del curs 2019-2020 als alumnes
de segon curs d’educació secundària obligatòria en els centres
docents no universitaris de les Illes Balears que imparteixen
aquests ensenyaments (BOIB 14/04/2020 núm.56)
- Resolució del conseller d’Educació, Universitat i
Recerca, de 21 de novembre de 2019, per la qual es regula la
realització de l’avaluació de diagnòstic del curs 2019-2020 als
alumnes de segon curs d’educació secundària obligatòria i el
procediment d’aplicació als centres docents no universitaris de les
Illes Balears que imparteixen ensenyaments d’educació secundària
obligatòria (BOIB 26/11/2019 núm.160)
- Resolució del director general de Planificació,
Ordenació i Centres de 13 de novembre de 2019 per la qual s’aproven
les instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de
l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears per al curs
2019-2020 (BOIB 16/11/2019 núm.156)
- Orden
EFP/196/2019, de 26 de febrero, por la que se regulan las pruebas de
la evaluación final de Educación Secundaria Obligatoria, para el
curso 2018/2019 (BOE 28/2/2019 núm. 51)
- Resolució del director general de Planificació,
Ordenació i Centres de 23 de novembre de 2018 per la qual s’aproven
les instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de
l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears per al curs
2018-2019 (BOIB 29/11/2018 núm. 150)
- Resolució del conseller d’Educació i Universitat de
dia 21 de març de 2018, per la qual es dicten instruccions per a la
realització de les proves corresponents a les avaluacions de
diagnòstic de final d’etapa als alumnes de quart curs d’educació
secundària obligatòria d’una mostra de centres, d’aquesta etapa
educativa, de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el curs
acadèmic 2017-2018 (BOIB 31/3/2018 num. 40)
- Orden
ECD/93/2018, de 1 de febrero, por la que se corrigen errores en la
Orden ECD/65/2018, de 29 de enero, por la que se regulan las pruebas
de la evaluación final de Educación Secundaria Obligatoria, para el
curso 2017/2018 (BOE 3/2/2018 núm. 31)
- Orden
ECD/65/2018, de 29 de enero, por la que se regulan las pruebas de la
evaluación final de Educación Secundaria Obligatoria, para el curso
2017/2018 (BOE 30/01/2018 núm. 27)
- Correcció d’errades advertides en la Resolució del
director general de Planificació, Ordenació i Centres de 8 de
novembre de 2017 (BOIB núm. 138, d’11 de novembre) per la qual
s’aproven les instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes
de l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears per al curs
2017-2018 (BOIB 5/12/2017 núm. 148)
- Resolució del director general de Planificació,
Ordenació i Centres de 8 de novembre de 2017 per la qual s’aproven
les instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de
l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears per al curs
2017-2018 (BOIB 11/11/2017 núm. 138)
- Resolució del director general de Planificació,
Ordenació i Centres de 7 de juny de 2017 per la qual s’aproven les
instruccions per a l’obtenció del títol de Graduat en Educació
Secundària Obligatòria per al curs 2016-2017 (BOIB 10/6/2017 núm.
71)
- Real
Decreto 562/2017, de 2 de junio, por el que se regulan las
condiciones para la obtención de los títulos de Graduado en
Educación Secundaria Obligatoria y de Bachiller, de acuerdo con lo
dispuesto en el Real Decreto-ley 5/2016, de 9 de diciembre, de
medidas urgentes para la ampliación del calendario de implantación
de la Ley Orgánica 8/2013, de 9 de diciembre, para la mejora de la
calidad educativa (BOE 3/6/2017 núm. 132)
- Correcció d’errades advertides en la Resolució del
conseller d’Educació i Universitat de 10 de maig de 2017, (BOIB núm.
58, de 13 de maig) per la qual s’aproven les instruccions per dur a
terme, el curs acadèmic 2016-2017, les proves corresponents a les
avaluacions de final d’etapa dels alumnes del sisè curs d’educació
primària i del quart curs d’educació secundària obligatòria d’una
mostra de centres, d’ambdues etapes educatives, de la comunitat
autònoma de les Illes Balears (BOIB 20/5/2017 núm. 62)
- Resolució del conseller d’Educació i Universitat de
10 de maig de 2017 per la qual s’aproven les instruccions per dur a
terme, el curs acadèmic 2016-2017, les proves corresponents a les
avaluacions de final d’etapa dels alumnes del sisè curs d’educació
primària i del quart curs d’educació secundària obligatòria d’una
mostra de centres, d’ambdues etapes educatives, de la comunitat
autònoma de les Illes Balears (BOIB 13/5/2017 núm. 58)
- Orden
ECD/393/2017, de 4 de mayo, por la que se regulan las pruebas de la
evaluación final de Educación Secundaria Obligatoria, para el curso
2016/2017 (BOE 6/5/2017 núm. 108)
- Resolució
del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 8 de
febrer de 2017 per la qual s’aproven les instruccions per avaluar
l’aprenentatge dels alumnes de l’educació secundària obligatòria a
les Illes Balears per al curs 2016-2017 (BOIB 11/2/2017 núm. 18)
- Real
Decreto 310/2016, de 29 de julio, por el que se regulan las
evaluaciones finales de Educación Secundaria Obligatoria y de
Bachillerato (BOE 30/7/16 núm. 183)
- Resolució
del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 25 de
maig de 2016 per la qual s’estableix el procés d’avaluació de
l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears per al curs
2015-2016 (BOIB 28/5/2016 núm. 67)
- Orden
ECD/462/2016, de 31 de marzo, por la que se regula el procedimiento
de incorporación del alumnado a un curso de Educación Secundaria
Obligatoria o de Bachillerato del sistema educativo definido por la
Ley Orgánica 8/2013, de 9 de diciembre, para la mejora de la calidad
educativa, con materias no superadas del currículo anterior a su
implantación (BOE 5/4/16 núm. 82)
- Ordre ECD/65/2015, de 21 de
gener, per la qual es descriuen les relacions entre les
competències, els continguts i els criteris d'avaluació de
l'educació primària, l'educació secundària obligatòria i el
batxillerat (BOE 29/1/2015 núm. 25)
- Correción de errores de la Orden ECD/2000/2012,
de 13 de septiembre, por la que se regula el certificado
oficial de estudios obligatorios para los alumnos que finalicen los
estudios correspondientes a la educación básica sin obtener el
título de Graduado en Educación Secundaria Obligatoria, y se
modifican la Orden ECI/1845/2007, de 19 de junio, por la que se
establecen los elementos de los documentos básicos de evaluación de
la educación básica regulada por la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de
mayo, de Educación, así como los requisitos formales derivados del
proceso de evaluación que son precisos para garantizar la movilidad
del alumnado, y la Orden ECI/2572/2007, de 4 de septiembre, sobre
evaluación en Educación Secundaria Obligatoria (BOE 7/11/2012
núm. 268)
- OrdenECD/2000/2012, de 13 de septiembre,
por la que se regula el certificado oficial de estudios obligatorios
para los alumnos que finalicen los estudios correspondientes a la
educación básica sin obtener el título de Graduado en Educación
Secundaria Obligatoria, y se modifican la Orden ECI/1845/2007, de 19
de junio, por la que se establecen los elementos de los documentos
básicos de evaluación de la educación básica regulada por la Ley
Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, así como los requisitos
formales derivados del proceso de evaluación que son precisos para
garantizar la movilidad del alumnado, y la Orden ECI/2572/2007, de 4
de septiembre, sobre evaluación en Educación Secundaria Obligatoria
(BOE 24/9/2012 núm. 184)
- Resolució del director general de Formació
Professional i Aprenentatge Permanent de dia 19 de gener de 2011
per la qual s'estableix el càlcul de la nota mitjana dels
ensenyaments d'educació secundària per a persones adultes que
condueixen a l'obtenció del títol de graduat en educació secundària
obligatòria (BOIB 29/1/2011 núm. 14 )
- Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de
juliol de 2010, per la qual es modifica l'Ordre de la
consellera d'Educació i Cultura de 22 de desembre de 2008, sobre
l'avaluació de l'aprenentatge de l'alumnat d'educació secundària
obligatòria a les Illes Balears (BOIB
21/8/2010 núm. 123)
- Homologació d'estudis no universitaris duts a
terme, íntegrament o parcialment, a l'estranger.
Administració Perifèrica Àrea Alta Inspecció d'Educació. Novembre
2009
- Resolució de la directora general
d’Administració, Ordenació i Inspecció Educatives
mitjançant la qual s’estableixen els models dels documents oficials
d’avaluació de les etapes d’educació infantil, educació primària,
educació secundària obligatòria i batxillerat a les Illes Balears (BOIB 16/2/2009 núm. 24EXT.)
- Ordre de la consellera d’Educació i Cultura de 22
de desembre de 2008, sobre l’avaluació de l’aprenentatge de
l’alumnat d’educació secundària obligatòria a les Illes Balears (BOIB 3/1/2009 núm. 2)
- Correción de errores de la Orden ECI/2572/2007,
de 4 de septiembre, sobre evaluación en Educación Secundaria
Obligatoria (BOE 12/11/2007 núm. 271)
- Orden ECI/2890/2007, de 2 de octubre, por
la que se corrige error de la Orden ECI/2572/2007, de 4 de
septiembre, sobre evaluación en Educación secundaria obligatoria (BOE 6/10/2007 núm. 240)
- Orden ECI/2572/2007, de 4 de septiembre,
sobre evaluación en Educación secundaria obligatoria (BOE 6/9/2007
núm. 214)
- Orden ECI/1845/2007, de 19 de junio, por
la que se establecen los elementos de los documentos básicos de
evaluación de la educación básica regulada por la Ley Orgánica
2/2006, de 3 de mayo, de Educación, así como los requisitos formales
derivados del proceso de evaluación que son precisos para garantizar
la movilidad del alumnado (BOE 22/6/2007 núm.
149)
- Resolució del conseller
d'Educació i Cultura de dia 18 de maig sobre la informació
als pares separats o divorciats en relació al progrés d'aprenentatge
i integració socioeducativa dels seus fills (BOIB
26/5/2005 núm. 80)
- Instruccions de la Direcció
General de Planificació i Centres de 8 de febrer de 2002,
sobre el procediment a seguir en els centres per avaluar l'àrea
d'Educació Plàstica i Visual de primer d'ESO i l'àrea de Ciències de
la Naturalesa (Biologia i Geologia, i Física i Química) de tercer
d'ESO
- Ordre del conseller d'educació
Cultura i Esports, de dia 21 de desembre de 1998, per la
qual es modifica l'article 5 de l'Ordre de 29 d'abril de 1998 de
regulació de l'exempció de l'avaluació de la llengua i de la
literatura catalanes (BOCAIB 7/1/1999 núm. 3)
- Ordre del conseller d'educació,
cultura i esports de 29 d'abril de 1998, de regulació de
l'exempció de l'avaluació de la llengua i de la literatura catalanes
(BOCAIB 16/6/1998 núm. 78)
- Orden de 23 de abril de 1996 por
la que se determina la forma en que ha de consignarse en los
documentos de evaluación establecidos en la orden 30 de octubre de
1992 la valoración de las enseñanzas de determinadas materias de la
Educación Secundaria Obligatoria (BOE 8/5/1996
núm. 112)
- Orden de 28 de agosto de 1995 por
la que se regula el procedimiento para garantizar el derecho de los
alumnos de Educación Secundaria Obligatoria y de Bachillerato a que
su rendimiento escolar sea evaluado conforme a criterios objetivos (BOE 20/9/1995 núm. 225)
- Resolución de 26 de abril de
1993, de la Secretaría de Estado de Educación, por la que
se dictan instrucciones para regular el proceso de solicitud y
registro del Libro de Escolaridad de la Enseñanza Básica, definido
en la Orden de 30 de octubre de1992, así como normas para facilitar
su cumplimentación por los Centros (BOE
12/5/1993 núm. 113)
Històric
- Procediment per emplenar les actes d’avaluació,
l’expedient acadèmic i el llibre d’escolaritat o historial
acadèmic de l’ensenyament bàsic dels alumnes que segueixen
programes d’intervenció socioeducativa. (ANNEX 5 de les Instruccions
de la DGIFP que regulen els Programes d'Intervenció SocioEducativa
d'escolaritat compartida, per al clurs escolar 2009-10)
ACTA complementària d'avaluació final ordinària Programa
d'Intervenció Socioeducativa (ANNEX 6 de les Instruccions PISE curs
2009-10). RESULTATS de l'avaluació final
Programa d'Intervenció Socioeducativa (ANNEX 7 de les Instruccions
PISE curs 2009-10)
- Instruccions addicionals de la Direcció General
d'Administració, Ordenació i Inspecció Educatives per al
càlcul de la qualificació mitjana de l'educació secundària
obligatòria (11/4/2008)
- Instruccions de la Direcció General
d’Administració, Ordenació i Inspecció Educatives per les
quals es desenvolupen determinats aspectes formals del procés
d’avaluació de l’educació secundària obligatòria per al curs 2007-08
a les Illes Balears (amb correcció d'errades, 11/4/2008)
- Instruccions de la Direcció General
d’Administració, Ordenació i Inspecció Educatives per les
quals es fixen determinats aspectes del procés d’avaluació de
l’educació secundària obligatòria per al curs 2007-2008 a les Illes
Balears
- Ordre del conseller d'Educació i
Cultura de 20 d'octubre de 2004, sobre l'avaluació a
l'educació secundària obligatòria (BOIB 2/11/2004
núm. 154) derogada per l'Ordre
22 de desembre de 2008, BOIB 3/1/2009 núm. 2
- Instruccio de la Direcció
General d'Ordenació i Innovació per emplenar els llibres
d'escolaritat corresponents a l'alumnat que cursa Educació
Secundària Obligatòria a les Illes Balears (BOIB
10/6/2004 núm. 81)
- Corrección de errores de la
Orden ECD/1923/2003, de 8 de julio, por la que se
establecen los elementos básicos de los documentos de evaluación, de
las enseñanzas escolares de régimen general reguladas por la Ley
Orgánica 10/2002, de 23 de diciembre, de Calidad de la Educación,
así como los requisitos formales derivados del proceso de evaluación
que son precisos para garantizar la movilidad de los alumnos (BOE 8/8/2003 núm. 189) derogada per Orden ECI/1845/2007 de 19 de junio, BOE
22/6/2007 núm. 149
- Orden ECD/1923/2003, de 8 de
julio, por la que se establecen los elementos básicos de
los documentos de evaluación, de las enseñanzas escolares de régimen
general reguladas por la Ley Orgánica 10/2002, de 23 de diciembre,
de Calidad de la Educación, así como los requisitos formales
derivados del proceso de evaluación que son precisos para garantizar
la movilidad de los alumnos (BOE 11/7/2003
núm. 165) derogada per Orden
ECI/1845/2007 de 19 de junio, BOE 22/6/2007 núm. 149